Ihmalkar arimaya..

Monday, February 15, 2010

Yine uzun bi aradan sonra yaziyorum ama yoktum buralarda ve interneti kisitli kullandim oldugum yerdede. Araligin sonunda An.tep-Ha.tay-A.dana turnesine ciktim :P . Artik cok sikilmistim tek basima Bur.sada biraz gideyim dedim. Yeni dondum sayilir. Tatil iyi geldi ama gelince yine ayni duzen basladi. Bunalim-sikinti yine geri geldi. Artik gercekten kaldiramiyorum bu issizligi. O kadar cok basvuru yapiyorumki ustelik hepsi bana uygun olan ilanlar ama hic kimse geri aramiyor. Cok moralim bozuluyor. Kendime olan guvenimide yavas yavas yitirmeye basladim. Bu ulkede illa arkamizda birinin olmasi sart mi? Kendi emeklerimizle is bulamayacak miyiz? Yavas yavas geri Amerika'ya mi donsem diye dusunmuyor degilim. Cok bunaldim cok. Ne zaman bir start verecegim hayata? O kadar zaman kaybettimki. Git-gel-git-gel yine bir suru vakit kaybi olacak. Ne yapacagimi bilmiyorum artik. Ne olacagini bilmiyorum. Hani bazen insan onunu goremez derler ya aynen oyle hissediyorum. Sanki yarin yokmus gibi. Lutfen dua edin bana :(..

Tatilim guzel gecti. Kuzenlerimleydim insan yalniz olmayinca dusunmeyede cok vakti kalmiyor. Yanlizlik ve issizlik bir araya gelince cildirma noktasina ulasiyor insan.
Tabii diyeti sallamadim hic bir sekilde. Aynen devam ediyorum. Gittigimdede o kadar cok dikkat ettimki kilo vererek dondum :) Yeme duzenim biraz daha degisti artik gunde 2-3 meyveden fazlasini yemiyorum. Sofradan tika basa kalkmiyorum yeteri kadar yedigimi dusundugumde kalkiyorum. Tek bir eksik spor hala. Sanirim yakinda bir bisiklet alacagim.
Bugun r.egl oldugum halde 53.5 geldim bakalim haftaya bugun kac kilo olacak??
Yaza kadar incecik, isi olan ve pozitif bir insan olacagim.

Haaa birde dun gecirdigim son yanliz sevgililer gunuydu onuda soyluyeyim (evrene mesajlar :) )

HERSEY COK GUZEL OLACAK.. HER ISTEDIGIM GERCEKLESECEK. 2010 BANA COK IYI GELECEK.

3 comments:

- said...

canım hiç sıkılma, tadını çıkar. İşe başladığında bu günleri çok arayacaksın. Nasılsa sana uygun birşeyler çıkacak yakın zamanda, bu güzel tatili değerlendirmeye bak :)

SUNSHINE said...

selamlar....ben seni amerikadan turkiyeye donduugnu okumustum okumustum blogundan uzun zaman once....tatilde bile rejim olayini birakmamana sevindim...benimde hedefim 50 kilo olmak ama onumde uzun bir yol var..hepimize kolay gelsin...

balim said...

Butterflycim insallah dedigin gibi olur :( valla Mart 2008den beri adam gibi bir ise giremedim cok uzadi bu tatil :)

Aynur- Hosgeldin tekrar diyelim o zaman :) Mehtap'in blogunu okudun mu hic ? Orayi tavsiye edecegim sana.