Ah yavru kedi..

Saturday, June 12, 2010

Gecen hafta sokagimizda bir yavru kedi sabahtan aksama kadar agladi. Ben 4 kere yakalamak icin indim ama tabii ki kacti benden. 2-3 gun sesini duymadim, Carsamba gunu yine aglamaya baslayinca zorla yakalamaya calistim. (annesi birakmis gitmis). Ben tam yakaladim ki o beni ISIRDI. Veterineri aradim, korkmana gerek yok dedi. Tuttugun icin isirmistir. Iki gun sonra doktora danistim derhal asi olmami soyledi. Dun aksam acil servise asi olmaya gittim. Simdi Pazartesi enfeksi.yon hastaliklarina muayene olup ondan sonra kac doz asi yemem gerektigi anlasilacak.
Cok korkuyorum :( asidan degil tabii ki birsey cikma ihtimalinden.
Ahh benim bu hayvan sevgim, bu hayvan tutkum bir gun basima bela olacagini biliyordum.
Her sokaga cikip eve dondugumde mutlaka bir sokak kopegi pesimden gelir yemek yemeye. Artik beni taniyorlar yolda gorunce nereye gitsem arkamdan ayrilmiyorlar.
Kopekler simdiye kadar hic isirmaya bile calismadi ama bu yavru kedi yakti beni.
Haftaya A.da.na'da dugunumuz var ona gidecektim. Biraz erken gitmek istiyordum ama simdi ne olacak bilmiyorum :(
Insallah birsey cikmazda kurtulurum bu isten hemen. :(

0 comments: