Diyeettt

Wednesday, November 25, 2009

Tekrar blog açtım ve yine diyet konusunda yazmaya başlayacağım. Hepimiz hazır gaza gelmişken birbirimizden destek alarak kurtulalım kilolarımızdan.
Ben Ağustos'da Türkiye'ye temelli dönüş yaptım bu arada. Hala iş aramaktayım ama canımı sıkmıyorum nasılsa birgun bulacağım.
Geldiğimde 58 kiloydum ve geldikten sonra uzun süre aynı kiloda kaldım. 3 hafta önce diyete girdim aynı zamanda çok ünlü olan be.şi bi.yer.de çayına başladım. Birde mevsimlerden roma adlı blogdan meta.bo.lizma çayını öğrendim. 3 haftadır bu çaylar ve diyetle birlikte 3-4 kilo kadar verdim. Bazen 54 bazen 55 kilo çıkıyorum.
Spor yapmıyorum ara sıra market pazar alışverişi dışında. Ama yediklerime çok dikkat ediyorum. Hadi bakalım bayanlar birbirimizi gaza getirelim.. Yeni yıla kadar bakalım kaç kilo vereceğiiz???

Hepimizee kolay gelsin..
Çok heyecan yaptım bak şimdi hep birlikte kilo vermek zevkli olacak :)

0 comments: