İkinci post :)

Wednesday, November 25, 2009

Özlemişim valla diyet hakkında yazmayıda okumayıda. Yine eskisi gibi yediklerimizi yazacağımıza göre ben hemen başlıyayım bugünden.
Kahretsinki r.e.g.l dönemi yaklaşıyor ve gözümün önünden kakaolu keklerle beraber envai ceşit çikulatalar geçiyor. Bu dönemi az bi hasarla atlatmam lazım yoksa aldıklarımı verene kadar diğer ayın misafiri gelir.
Bugün benim menüm şöyle idi:

Kahvaltıda: yarım bardak light yoğurdu 2 çay kaşıgı balla karıştırdım. İçine yarım elma doğrayıp K fla.kes ekledim. K Fla.kes sadece 1 avuç ekliyorum yani miktari cok az.

Geç uyandığım için öğle yemeği yemedim. 1 mandalina ve 4-5 tane e.ti form çubuk atıştırdım.

Akşam fırında kabak müc.ver ve light sütle hazırlanmiş ba.şemel soslu tavuk gögsü vardı.

Tarifi:
Çok az zeytin yağında ince dilimlenmiş tavuklari pişirdim içine 1 avuç bezelye, mısır ve yarım havuç ekleyip kavurdum. O pistikten sonra uzerine cok az başemel sos ekledim.

Ara ögünlerde çok meyve yiyorum. Bugun 2 mandalina 2 elma ve yarım ayva yedim.
2 adet maden suyu ve bol miktarda su içtim.

Günün tek kötü olan tarafı iki adet minik dolgulu çikulata yememdir :(

Bugün fazla kaçırdım yarına kilo vermiş olamam..
Zaten 2 hafta tartılmak istemiyorum malum bu dönem su toplayıp şişeceğim moral bozmaya gerek yok..

0 comments: