Saç dökülmesi.. :(

Wednesday, December 2, 2009

Saçım çok ciddi dökülmeye başladı canım sıkıldı. Çokta dengeli besleniyorum aslında neden döküldüğünü anlamıyorum. Yarın doktora gidip nedenini anlamak lazım yoksa yakında kel kalacağım.
Birde (maşallah diyiiin lütfennn) bugün tartıda 54 kilo geldim (yanlış tartmadıysa). Çok mutlu oldum tabiiki :))

Bugünki yediklerim:

Sabah: 1 yumurta- azıcık peynir- 1 dilim kadar arpa ekmeği.
Ara: yarım paket kadar kepekli çubuk 2 mandalina
Akşam: Soya kıymalı makarna - kavrulmuş ıspanak..

İlerleyen saatlerde meyve yerim tabii ki.. Bol su çay yine..

Makarnayı kepekli bulamadım markette normalinden yaptım. Çok az makarna koydum tabağıma daha çok kıymalı sostan koydum (soya eti acayip tok tutuyor tavsiye ederim)

Ispanak çok güzel ve hafif oldu tarifini vereyim. Resimsiz bu sefer zira telefonumu bozdum hehe..

Yarım kilo kadar ıspanak
4 diş sarımsak
2 küçük soğan

Ispanaklar yıkanır ve doğranmadan geniş bir tencerede ağzı kapalı şekilde suyunu verene kadar kavrulur.. Yeşil rengini kaybetmemesine özen gösterin. Sonra fazla suyunu süzülmesi için süzgeçe alın.
Soğanlar yarım ay şeklinde, sarımsaklar da halka halka doğrayın. Tencereye biraz zeytin yağı ekleyip soğan ve sarımsakları kavurun. Soğanların da çok ölmemesine dikkat edin. Sonra süzülen ıspanağı ve biraz tuz ekleyip 2-3 dk kavurun. Afiyet olssuun..

7 comments:

- said...

54 müüüüüüüüüü çocukken en son 54 tüm galiba :p

canım sen hangi şehirdesin bu arada?

balim said...

Butterfly'cim bende en son orta 1de sanırım 54 kiloydum hehe..
Ben Bursa'dayım şimdilik.

Bng.U said...

Geçmiş olsun.. saç dökülmesi mevsimsel olabilir mi?

ChoKingCandy said...

Arımaya diyet konusunda süpersin maşallah. 54 daha da şahane, bende birgün 54 olabilecek miyim acaba :((

Saç dökülmesi için aktara git bence badem yağı falan al, hafiftarif.com a bak bi guffy yazmıştı geçen saçına iyi gelen karışımı belki sana da iyi gelir..

Öpüyorum kocaman

balim said...

Tesekkur ederim CCC. Mevsimsel olabilir ama ben cok pimpirikliyim işte.. Eskidende çok döküldü 2 avuç saçım kaldı :(

Choking bende 58le basladım bundan 1 - 1 bucuk ay önce. Tabiiki göreceksin..
Gittim aktarada badem yagı eczaneden e vitamini bepanten ampul alıp karıstırdım kullandım gecmedi.. Bide doktor baksın diyorum...

Öykücü said...

Harika:)ve maşallah:)) Ben 54 olduğumda tartı fotoğrafımı da çekip blogda yayınlayacağım.Bir kaç ay önce 54tüm ve foto çekmediğime bin pişmanım.Motivasyon olurdu şimdi.

Annem de buzdolabının üzerine çok şişman bir adamın fotosunu koymuş buzdolabına her yaklaştığında vazgeçiyormuş:))

Sevgiler..

balim said...

Öykücü, ben eskiden tam tersini yapıyordum :) VictoriasSecret katalogundan kesip etrafa yapıştrıyordum bi nevi kesiyordu iştahımı.. Valla 54 elden cabuk kacıyor bugun yine 55 göründü :)