Post uctu :(

Tuesday, March 2, 2010

Bitane post yazdim uctu gitti. Sinirrr oldum.
Bugun kendime super bir ara ogun hazirladim.
Malzemeler:
1 elma
1 y.k pekmez
2 y.k az yagli yogurt
2 ceviz

Elmalar ufak ufak dograniyor. Pekmez ve yogurt karistiriliyor. Elma ve ceviz yogurda ekleniyor.
Harikaydi tadi. Pekmez yerine bal kullanabilirsiniz. Ceviz yerinede badem ve yaban mersini eklenebilir.

Bugunki menu:

Kahvalti: 1 yum.+peynir+1 dilim ekmek
Ara: Yogurtlu elma
Aksam: Tavuk gogsu salatasi+ 1 dilim ekmek (yanina yogurtlu ispanak yapabilirim)
Acikinca meyve ve form biskuviler.

Bol su+yesil cay

Kahvaltidan sonra sporumu yaptim 1 saat kadar. Gece yatmadan yine pi.lates yapacagim.
Tartima guvenmiyorum artik bir digital tarti alacagim.

Kolay gelsin hepimizee..

3 comments:

SUNSHINE said...

Ara ogunu cok begendim...allahtan ben tatli yogurt sevmiyorum..ama elmali yogurtu cok severim..ceviz eklemekte iyi fikirmis...ah bende senin gibi saglikli beslenip zayiflasam daha kalici olcak...seni cok yakindan takip ediyorum...bu aksam spor da yapacam insallah...kaslarim erimeden siki bir citir olmak istiyorum

Anonymous said...

sevgili arı maya öncelikle mrb.bende sıkı diyetdeyim sen yazdıkca okumaya gayret ediyorum.cok güzel gidiyorsunuz maş.diyelim nazar olmasın bende merak ettim sevgili mehtabın mı diyetinimi uyguluyorsunuz yoksa kendinize özel bir diyetmi yapıyorsunuz.herşey gönlünüzce olsun bizede dua edin.cok sevgiyle mutlu kalın.

balim said...

Aynur benden daha iyi beslenebilirsin hemde hizla kilo verirsin. Ben ilk diyet yaptigimda hic boyle bloglar yoktu fikir filan alacagimda kimse yoktu. Spora baslayinca hersey duzelecek emin ol.

Selinka,
Tesekkur ederim oncelikle :)
Ben Mehtap'in diyetini yapmiyorum. Sadece saglikli beslenmeye calisiyorum. O yuzden light-saglikli urunler yiyorum. Spor yapmaya calisiyorum vs vs. Ama canim ne istersede onu yiyorum.
Allah yardimcimiz olsun :)