Tatli krizi...

Monday, March 1, 2010

Canim bugun tatli birseyler istiyor. Keciboynuzu -kuru uzumle ustesinden gelmeye calistim bakalim ne olacak.
Bugunde simdiye kadar iyi gitti sayilir. Sporumu yaptim 1 saat ve gece uyumadan 20 dk pi.lates yaparim yine.
Ayni zamanda bugun evde biraz temizlik yaptim ve biraz kaloride ordan yaktim. Bu yuzden sanirim bugun daha fazla aciktim diger gunlere nazaran.

Menu:

Kahvalti: 1 yumurta-biraz az yagli peynir- minicik bir dilim bazlama (ekmegim bitmis)

Ara(kahvaltidan 4 saat sonra): 1 muz- 3 tane for biskuvi- az yagli cecil peynir

Ara: 1 keciboynuzu- 1 avuc uzum

Aksam: Az yagli tavada kizartilmis tavuk gogsu- 1 kasik b.pilavi- 1 dilimden az ekmek ve yogurtlu karnabahar

Tikabasa doldum ama dedigim gibitatli krizi devam ediyor :)
Ilerleyen saatlerde neler olur bilemem..
Belki 1 bardak kakaolu sut yaparim (az yagli sut ve sakarin ile hazirlanmis)

Bu arada 67 cm inmis bel cevrem -5cm oldu.

Edit: :)
Aksam yemeginden sonra yediklerim
2-3 kasik pekmez, 1 lokma ekmek ile
1 elma

5 comments:

BenimProje said...

Cok güzel gidiyorsun güzelim, sen bukadari az yemeye devam ettikce kesin daha cok kilo verirsin! : )

SUNSHINE said...

aferin iyi gidiyorsun...ben son gunlerde peki iyi gitmiyorum...o yuzden bloga yazacak yuzum bile yok...tekrar cesaretimi toplamam icin gelip senin blogunu okuyorum...sen hic bozma emi....

balim said...

Benim Proje,
Kilom normal oldugu icin cok yavas kilo veriyorum ama olsun hic yoktan iyidir :)
Aynur,
Hic moralini bozma onemli olan kaldigin yerden devam etmek. Birde cok yuksek hedef belirleme kendine. Sen iyi beslen sporunu yap gittigi kadar gitsin. Hedefine ulasamayinca moral bozuklugu olmaz. Hemde eger az yersen metabolizman yavaslar ve ne kadar cabalarsan cabala kilo veremessin. (Tecrube konusuyor :) 4 ay sirf salata ile diyet yapmistim + gunde 2 saat spor hic kilo 8 kilodan fazla veremedim. )

BenimProje said...

Kiz 8 Kilo azmi ya, sende : )) Evet dogru söylüyorsun, baslangicta kilo kilo giderken zayifladikca gram gram oluyor, olsun, gitsinde : )

balim said...

8 degil kiz 3-4 kilo kaldi :)