Ikinci postu yazalim..

Thursday, February 25, 2010

Yaptim sporumu bugunde simdi aksam yatmadan karin calismalarini yapmam kaldi.
Menumude yazayim bugunki:

Sabah: 1yum.+az yagli peynir+1 dilim ekmek
Ara: Muz
Aksam ustu: 2 ceviz+1 keciboynuzu + cok az kuru uzum
Aksam:
Ton balikli sandavic, zeytinyagli taze fasulye ve bol biber tursusu.
Resimde ekmek buyuk gozukmus ama ekmegin uc kesimlerini yedim o kadar buyuk degildi. Ama fasulyeden iki kere aldim. Umarim acikmam bu saatten sonra. Acikirsam 1 meyve yerim.
bol su ve yesil cayda icecegim.

4 comments:

AYNUR said...

Aferin sana valla bende sayende baslayabildim spor yapmaya...yatmadan karin icin mekik mi cekiyorsun...benimde o bolge cok sorunlu neyi nasil yapsam bilmiyorum...

Yine diyet :) said...

Mekik cekiyorum, bacaklarla hareketler ogrendim onlari yapiyorum. Degisik degisik hareketler yapiyorum. Anlatmasi zor ama o pilates videosu cok iyiydi cok calistirdi karin kaslarimi onu dene.

nagişim said...

ilk fırsatta exercise tvnin linklerine bakcağım hep birlikte olacak bu iş..

Yine diyet :) said...

Olacak olacak kesinlikle Nagis.

Biri daha yorum yapmisti publish yaptim ama yazisi cikmadi :(
Yazan arkadasimiz kizmasin bana diye belirteyim dedim.